Spletno nakupovanje nudi še veliko možnosti za izboljšave
| Članek je bil prebran 374 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Spletno nakupovanje se je tudi pri nas zelo povečalo, saj so kupci še boljše spoznali njegove prednosti. Preko spleta kupujemo praktično vse; od hrane, oblačil, tehničnih izdelkov do počitniških aranžmajev, letalskih kart … Prav zato ni nobene bojazni, da se ne bi to področje še naprej hitro razvijalo.
V domačih in tujih spletnih trgovinah lahko veliko lažje in predvsem hitreje najdemo izdelke z nizkimi cenami in običajno je izbira veliko večja kot v lokalni trgovini. Spletni nakupi so načeloma varni, tudi garancija velja v večini primerov. Kljub vsemu pa je nakup v spletni trgovini nekoliko drugačen kot v klasični trgovini.

Spletni nakupi

Spomladanski prvi val okužb s koronavirusom je pokazal, da na spletu lahko kupimo vse. Tudi živila, ki jih je dotlej večina raje kupovala samostojno v fizičnih trgovinah. Živilskim artiklom dodajmo tudi druge gospodinjske pripomočke in hitro bo jasno kateri trgovci so si lahko že spomladi meli roke zaradi povečanja prometa v svojih spletnih trgovinah. Poleti pa so imeli ti trgovci idealen čas za vse prepotrebne izboljšave.

V veliki prednosti največja trgovca

Najbolj poznani podjetji, ki že dlje nudita storitev spletne trgovine živilskih potrebščin in vsega kar potrebujemo v gospodinjstvu sta vsekakor Spar pod vodstvom direktorja Igorja Merviča in Mercator, ki ga vodi predsednik uprave Tomislav Čižmić.
Obe podjetji sta se morali v času spomladanske epidemije hitro prilagoditi izrednemu povpraševanju trga. Zaradi povečanega števila nakupov preko spleta sta tako bila Mercator kot Spar v začetku zelo preobremenjena, s počasno stabilizacijo situacije in dodatnim zaposlovanjem pa se je zmogljivost obravnave vseh naročil povečala in stanje normaliziralo.

Preobrat v nakupovalnih navadah Slovencev pa je kriv tudi za to, da je slovenski spletni prostor bogatejši še za eno živilsko spletno trgovino. Podjetje Žito je pod vodstvom direktorja maloprodaje Dejana Mirkoviča na trg vstopilo s ponudbo izdelkov blagovnih znam Žito in Podravka. V podjetju zagotavljajo, da bodo nabor izdelkov še dopolnjevali in se trudili ustreči željam kupcev.

Kaj pa v svetu?

Spletno nakupovanje živil nikakor ni naraslo samo v Sloveniji. Globalno se je povečala prodaja živil na spletu. Vsekakor je treba omeniti, da se je eden izmed največjih porastov zgodil v Združenih državaj Amerike. Promet spletnih nakupov je namreč dosegel raven Črnega petka. Vse pa zgolj zato, ker so se za nakupe preko spleta odločali tudi tisti, ki drugače teh artiklov ne naročajo pri spletnih trgovcih.

Kako naprej?

Spletno nakupovanje bo vsekakor ostalo stalnica, ki se ji bo trg prilagodil. Epidemija koronavirusa je naše navade spremenila in pospešila proces migracije nakupovanja na splet. Zaradi vseh sprememb, ki smo jim bili priča v zadnjih mesecih, je prihodnost trgovine in nakupovanja na spletu. In temu se bodom orali v prihodnosti prilagoditi tudi trgovci, saj bo od tega odvisno njihovo preživetje.

© 16. 05. 2024 - Kompas-Holy.si.